Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 januari 2011

Tjena!


Japp då va de 2011 då och julen e ut städad skönt, Och ja en vecka in på de nya året jag vet inte så mycket ha inte hänt än som tur e. Njuter av lugnet och att ha fått ut julen så jag har inte piffat så mycket än. Håller mest på att tvättar, städar och plockar för att få de lungt men i morgon ska gubben hämta slipmaskinen då ni blir de fart i huset, måste få klart knyttets matstol nu när han snart ska börja äta. Men lite har jag gjort i vardagsrummet inte massor och mest vitt.


Har en liten överraskning med känner mig ganska nöjd och glad med de. Men jag tror att vi väntar lite med att avslöja va de e ;-)

Kramizzar

2 kommentarer:

Mrs M sa...

Vilken sötnos! Jag har inte heller gjort så mycket här hemma, skönt att ha rena ytor nu, tycker jag. Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Vilken härlig bild på lillen!
Visst är dom goda!

Min minsta blir snart7 månader!
Tiden går så fort!

Kram Sirpa