Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 januari 2011

Efterfrågan ;-)

På efterfrågan från gubbens jobbarkompisar så kommer en bild på mitt jätte söta walter hus, Gillar de massor och till 50% så e de ännu mer en favorit.


I dag har vi varit på bvc med lilla knyttet han e redan 4 månader tänk va tiden bara springer i väg. Efter de besöket tog vi oss en tur på stan jag och räkan och knyttet. Tyvärr har jag svårt att springa på stan utan att göra ett besök på pop speciellt när jag precis fått sms om att de e ytterligare 30% rea. och hittade faktiskt en tunika till mig de e lite miss visande färg den e mer mint turkos grön randig japp jätte go och vårig. Nu ska jag ge mig på att baka lite bröd de e tydligen slut här och jag längtar efter att prova ett nytt recept.

kramizzar

1 kommentar:

Sjöboden sa...

Eller hur! visst går tiden fort. Vår lilla Hilma skrattar och bubblar bäbisspråk redan :-).
Finfin tunika!!

kram C