Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 december 2009

Lackar mot jul

Fy vad kallt de har blivit nu på kort tid. Vi har varit på jul på liseberg nu i kväll och de va riktigt kyligt fast mysigt med eftersom de kom lite snö. Men nu ligger man här och huttrar och dricker varm glögg. Och faktiskt har jag kommit lite längre med mitt inför jul fixande, Städa gjorde ju ju förra helgen men i går kördes stor tvätt av mattor, soffan, dukar ja de mesta fick gå med i går så nu e de klart med. De ska fortfarande bakas men julblommor ska vi köpa i morgon så blir de klart med. Vi har byggt pepparkaks huset också tyvärr va inspirationen lite dålig just då och så hade jag lite för brådis så de blev nästan exat som förra året.

Har pysslat till dörrkrans också fast i år blev de dörrhjärta. Riktigt nöjd men jag ska ju inte glömma vattna den och med mitt gulfisk minne e de lite kämpigt ;-)

Och i går fick även mina pojkar klippt sig jag borde ju inte va så seg på att klippa min egna familj men jaja när de väl blir gjort blir de bra.

Räkan tränar för sitt rockstjärne liv.

Kramizzar












Inga kommentarer: