Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

17 december 2009

Jullov

Ok ska väl villigt erkänna att de inte blir dagliga inlägg här precis. Och nu när man äntligen ska börja ta de lugnt och vila inför julen japp då jobbar jag. Men i dag e de ledigt här så jag och busen har varit ute och lekt i snön, vi går fortfarande runt i underställen och tjocka tröjor och myser. Han sitter här i knät på mig när jag kollar igenom era bloggar, tittade precis på en där dom hade gjort julgodis vilket lill killen försökte smaka på, gick väl sådär. Eller så står han på bordet och kollar på tomten och ropar god jul åt alla som går förbi utanför.
Men som ni kanske förstår så kommer jag att ta en paus här ifrån igen känner att tiden är knapp och inspirationen är nere på 0. Men jag hoppas på att de i alla fall kommer ett inlägg från mig innan nyår. Ska nämligen va själv i mellandagarna då mina älsklingar åker norröver så då kan jag ägna mig åt bloggen på kvällarna.

Med min julros önskar jag er alla en God Jul!!!!

Kramizzar

1 kommentar:

Mrs M sa...

GOD JUL!
Hoppas ni får en skön och mysig helg tillsammans!
Kram/ Mimmi