Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 december 2008

Nu e de brådis

Hej hopp i dag har jag och mor min varit på äventyr igen. Denna gången hade vi räkan med oss. Allt berode på att vi skulle lämna bilarna på service och då så klart fick en låne bil så de bar av på en liten resa till ett stort köpcentrum. Och tja lite blev de ju handlat. Bland annat lite tyg de e därför jag har lite brådis vill såååå gärna få upp maskinen jag sy de i kväll.
Annars hittade jag en ny kökshanduk på village som jag ska ha på nyår tänkte jag den kommer passa bra i köket.
Hittade även en god jul bruka skål. Älskar verkligen bruka och denna hade jag inte.
Sen blev de mitt favorit fynd jag har för en gång skulle spenderat pengar på mig. Jag har inga problem med att shoppa till räkan men när de kommer till mig har jag blivit snål. Men i år hade jag planer på att byta ut min julklänning mot en ny och jag hittade verkligen drömklänningen 100% siden så den e så skön på känns lite som ett lyxigt nattlinne men den va så fin.
Sen va vi en tur på ikea också men de blev bara lite ljus och batterier och en ny matta till badrummet. Så de va inget speciellt men visst blev de snyggt med lite nya ljus i säsong.
De blev lite nya ljus i kronan med men de tog jag inge kort på. Ne nu får de va klart för i dag. Hoppas ni får en toppen kväll de ska jag ha i alla fall framför symaskinen.
Kramizzar

Inga kommentarer: