Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 december 2008

Att jag alltid

Ja de känns verkligen så. Jag tänkte inte pilla så mycket på datan i kväll men ja va hände jag fick se en sida där jag kunde ändra mallar så sagt och gjort och vad händer när jag tyckte på de jo allt som vanligtvis ligger vid sidan försvann. Även min bild högst upp och vad ja har förstått kommer jag inte få tillbaka den så nu hamnar den längst ned i stället men vem vet till våren kanske jag tröttnat och tar tillbaks den gammla igen ;-) Och jag med mitt mini minne har ingen aning om vad jag hade där. Jag har fått dit några saker som jag faktiskt har sparat. Men om ni har något tips på vad de va jag hade där säg gärna till. Jo nu kom jag på 2 bilder jag hade dom får åka tillbaka. Åhh att jag ska och pilla på allt. Annars har de inte hänt så mycket i dag. Vi har haft besök av vänner och haft lite för jul men klapputdelning till barnen de va trevligt och nu har definitivt min julstämning kommit tillbaka. Ne jag får väl fortsätta pilla med sidan och sen ska jag och duscha.

Kramizzar

Inga kommentarer: