Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 mars 2010

Årets första loppis

Så nu har jag varit på årets första loppis!! Vi va där tidigt men oj va mycket folk och så trångt. Tänkte eftersom de va på landet att jag kanske kunde hitta lite "märkes" grejer billigt typ Kockums men nopp tanterna hade super koll på vad som är inne så en Kockums sil gick på 150 kr helt otroligt. Men som tur va hittade jag en gubbe som inte hade en susning så jag fick mig en kanna med lock för 40 kr. Även om mina tulpaner e lite ledsna så passade dom mycket bra i den.

Sen va de ett gäng med tjejer som verkligen va på sälj humör så där va de billigt hittade en pall som jag blev såå kär i räkan med för den delen för man kunde ju åka på den. Men den va grön innan så den har fått sig några lager med vit färg sen vi kom hem.


Och efter lite prutande med gubben utanför fick jag mig en trådkorg och sen sockerlåda till helt ok pris. Gubben tyckte att de va dyrt när jag inte riktigt vet vart jag ska ha dom än men jag e nöjd. Ni får se trådkorgen, sockerlådan e inte riktigt torr än efter min såp behandling.

Tyckte den gjorde sig ganska bra med kuddar i eller så får den flytta in i sovrummet Ja vi får helt enkelt testa.
Kramizzar

Inga kommentarer: