Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

27 oktober 2010

Lyxvara

Ok lite konstig rubrik kanske men läste i tidningen i går att tid tydligen räknas till att vara en lyxvara. Och lite tid över har jag nu så. Annars hade morgondagen varit perfekt men under tiden räkan e på dagis ska jag till tandläkaren och så tänkte jag KANSKE ja ett stort kanske ta mig till jobbet och hälsa på. Urs jag e lite nervis över tandläkaren tycker inte om att gå dit. I går va vi på bvc de gick framåt knyttet gick inte upp i vikt lika mycket som han växte på längden men med tanke på mina andra pojkar e jag inte förvånad. Sen åkte vi på öppna förskolan för att hämta hand och fot avtrycket vi gjorde för några veckor sen. Fröken där sa att hon nog aldrig hade gjort ett som va så litet.

J och H va på öppna

Små små små avtryck även om foten inte blev så bra.

Sen va vi i väg på babysång på kyrkan vilket va toppen som vanligt så engagerade ledare och inte pinsamma. Men knyttet gillar de han va jätte glad över att va där.


Efter kyrkan gick vi till affären och då hade jag med mig räkan också men han går och drömmer och kollar på allt, tillslut fråga jag han vad han gick och tänkte på: jo på milan när dom gör mål. knas barn spenderar för mycket tid med pappa gissar jag.

Kramizzar

Inga kommentarer: