Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

01 november 2009

Happy Halloween!! Eller trevlig alla helgona.




Jaha så va den här helgen över också, Det känns som vi inte gjort så mycket men den känsla e ju så klart fel. I går va vi en tur till storstaden och gick på Ikea hade planer på att köpa en ny bokhylla till räkans rum men sen kom alla andra "bra att ha" saker i vägen så de blev ingen bokhylla denna gången men jag ska ju dit snart igen. Måste planera hur de e jag ska möblera om på hans rum innan jag sätter i gång och köper nytt. Mina "bra att ha" som följde med hem blev mer glasburkar så nu e snart hela skafferiet färdigt, lite pepparkaks formar (kunde inte låta bli dom) jo räkisen fick sig en sänglampa med så en sak blev klar i alla fall. Sen blev de en blomkruka och en vas med. Nu i efterhand känns de som jag köpte mer men kommer för allt i välden inte på va de var. Efter ikea tog vi oss en tur till toys R us för lite tidiga julklapps inköp, de kändes faktiskt skönt men jag har ju en känsla av att de kommer bli mer saker till lillen. På kvällen sen va de faktiskt lugnt, kan ju bero på att vi har kod till porten så inga bus eller godis här. Och i dag har jag mest pysslat och så i kväll har jag varit på dejt de va riktigt mysigt vi såg flickan som lekte med elden. Så som ni hör har de varit en väldigt lugn och skön alla helgons helg här. I morgon e de tillbax till jobbet igen.

Kramizzar


Inga kommentarer: