Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 september 2008

Fattar inte jag som va så pigg innan i dag jag och räkisen gick till stan skulle fixa lite papper och så handla lite mat kanske kolla lite affärer. Allt va bra de enda va att jag kände mig lite snuvig när jag kom hem trodde det va för att de va kallt ute. Men sen har de bara blivit värre nu e jag jätte snuvig och har ont i huvudet. Ska ta och titta klart på vem kan slå Filip och fredrik han som utmanar e ju riktigt dålig. Sen ska jag ta alvedon och gå och sova. Så får man hoppas att man e ganska pigg i morgon för då ska vi till mamma och pappa jag ska fixa på vårt vardagsrums bord. Stolarna till bordet ska också få nya dynor men de får jag ta sen köpa tyg och sy nya. Jippi nu börjar gubben hosta här med hopps inte han blir sjuk med. Han ska nämligen ta med sig räkan på baby simmet i morgon. Vi va där alla tre förra gången men räkan fick gå på herrarnas då för att testa och de gick visst riktigt bra. Jag har startat en inrednings blogg nu. Den kommer inte att vara lika aktiv som denna. Humm de lät bra eftersom jag inte har skrivit här på länge. Ja men de kommer att bli bättre här och så kommer den nya bara att skrivas lite i men mest läggas bilder på. Så nu finns de bilder på vårt nya hem. De kommer ju att fixas lite mer men men. Här har ni adressen till den nya. http://vitsockervadd.blogspot.com/ Ne nu ska jag kolla klart tv innan jag däckar.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: