Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

16 juli 2008

Har egentligen inte så mycket att berätta i dag för vi jag och räkan har bara tagit de lugnt och busat och lekt och läst lite böcker. Och när gubben kom hem så gick vi på en promenad. Jätte spännande va? Vill ju inte att ni ska somna av att läsa bloggen hoppas ni inte gör de i alla fall. Jo jag har gjort iordning räkans dopbok har äntligen framkallat korten från hans dop. Jag hade med den på dopet så att gästerna kunde skriva medelanden eller hälsningar till räkan som han får läsa i framtiden.



Sen satte jag in kort från dopet och dikten jag läste och inbjudningskortet, tackkortet och sen har jag fotograferat alla presenterna så en bild på dom brevid kortet som kom till. Ja hoppas ni fattade de blev många kort där ja bra blev de i alla fall försökte att undvika ett skrappa de för mycket tror att de skulle blivit för plottrigt i så fall. Men de va ett bra ställe att göra av alla grattis till dopet kort nu vet jag vart dom är och de kan inte hända något med dom. Jo just de i dag satt räkan själv eller med lite stöd i ryggen men ändå riktigt bra.


Go natt kramizzar

Inga kommentarer: